بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بازیکن سابق استقلال کفش هایش را آویخت

تبادل لینک رایگان

کیانوش رحمتی هافبک با اخلاق فوتبال ایران که سابقه عضویت در تیم های پاس، سایپا، استقلال و مس کرمان را دارد از دنیال فوتبال خداحافظی کرد.
این بازیکن که فصل گذشته به دلیل تزریق آمپول توسط پزشکان مس کرمان چند ماهی از میادین دور بود در نهایت تصمیم به آویختن کفش‌های خود گرفت.
هافبک سابق پاس، استقلال و سایپا در خصوص اینکه بهترین و بدترین خاطره دوران فوتبالش چیست، گفت: «هر چند که در اواخر من در مس بازی نکردم اما بدترین خاطره‌ام مربوط به سقوط این تیم می‌شود. بهترین خاطراتم زمانی بود که چندین قهرمانی با هواداران استقلال به دست‌ آوردم.از دوران بچگی به استقلال علاقه داشتم و همیشه استقلالی خواهم بود تا ابد طرفدار این تیم هستم.»
بزرگترین پیروزی:
بدرود هافبک زحمتکش ،با اخلاق و بی حاشیه استقلال.زحماتی که برای تیممان کشیدی و تلاش های که در راه آن چهار برد پیاپی مقابل قرمزها در خط میانی داشتی هیچگاه از یادمان نخواهد رفت.
تو یکی از بهترین ها بوی،هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 3 / 1393برچسب:کیانوش رحمتی,خداحافظی از فوتبال,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com